KIOSKEN ÅPNES IGJEN
Postet av Jevnaker IF Fotball den 19. mai 2021

Kiosken åpnes igjen til neste uke og våre dugnadsansvarlige er nå i gang med å sette opp vaktlister. Vi håper foreldrene ser positivt på denne "dugnaden" slik at vi kan tilby alle som er på stadion en is/brus eller kaffe og vaffel. For de fleste blir det ikke mer enn 1-2 vakter i løpet av året. Dette tilbudet gjør at kanskje flere kan møtes over en kopp kaffe og ha det litt sosialt i en tid hvor det innendørs er store begrensninger. Velkommen.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Jevnaker IF Fotball
Jenter 13 til Ullevål 9.juni
15.06.2026
PLASTDUGNAD
10.06.2026
MEDLEMSFORDELER HOS SANDBERG SPORT
15.05.2026
Hadelandscup 2026
28.04.2026
Fotballskole 2026
22.04.2026
Treningssamling for J13
13.04.2026