Markus Øverby (20) blir JIF-spiller
Postet av Jevnaker IF Fotball den 2. des 2021

Markus Øverby (20) blir A-lagets første signering for den kommende 2022-sesongen. Øverby hentes fra Ådal IL, hvor han har gått gradene siden barnefotballen og hvor han debuterte på A-laget allerede som 14-åring.
Markus hadde også en sesong på juniorlaget til Hønefoss BK, der han ble kretsmester og var lagets kaptein. Dette ble belønnet med kontrakt på HBK’s A-lag, men i løpet av den amputerte sesong ble det til slutt spill i Ådal IL i 2021-sesongen.
Vi ønsker Markus velkommen til Jevnaker IF og lykke til i rødt.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Jevnaker IF Fotball
Jenter 13 til Ullevål 9.juni
15.06.2026
PLASTDUGNAD
10.06.2026
MEDLEMSFORDELER HOS SANDBERG SPORT
15.05.2026
Hadelandscup 2026
28.04.2026
Fotballskole 2026
22.04.2026
Treningssamling for J13
13.04.2026