Knut Kornelius Kolstø (20) blir med videre
Postet av Jevnaker IF Fotball den 10. jan 2022
Knut Kornelius Kolstø har signert kontrakt for den kommende 2022-sesongen. Midtstopperen kom til Jevnaker IF fra barndomsklubben Hønefoss BK i fjor og fikk 6 kamper for A-laget forrige sesong. Kornelius har vist god utvikling siden han kom til klubben og vi tror på videre utvikling i sesongen som kommer. Vi ønsker han lykke til i 2022-sesongen.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Jevnaker IF Fotball
Jenter 13 til Ullevål 9.juni
15.06.2026
PLASTDUGNAD
10.06.2026
MEDLEMSFORDELER HOS SANDBERG SPORT
15.05.2026
Hadelandscup 2026
28.04.2026
Fotballskole 2026
22.04.2026
Treningssamling for J13
13.04.2026