Hva med en vaffel og en kaffekopp på stadion?
Postet av Jevnaker IF Fotball den 17. jan 2022

Med utgangspunkt i JIF Budbiler er det en gjeng som samles på klubbhuset hver onsdag kl. 0830... Det ryktes om at det er flere som kan tenke seg å være med, men at det er litt for tidlig. (noen pensjonister liker å ligge lenge) Det gjør vi noe med. Fra onsdag 19.1. starter vi kl. 1000. Dette er en møteplass for den som ønsker å treffe andre folk. Det er ingen forpliktelser. Bare sosialt over en kopp kaffe og ei vaffel. Kunne du tenkte deg å møte opp men usikker på om det er noe for deg? Gi det en sjanse. Hjertelig velkommen.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Jevnaker IF Fotball
Jenter 13 til Ullevål 9.juni
15.06.2026
PLASTDUGNAD
10.06.2026
MEDLEMSFORDELER HOS SANDBERG SPORT
15.05.2026
Hadelandscup 2026
28.04.2026
Fotballskole 2026
22.04.2026
Treningssamling for J13
13.04.2026