CUP ER GØY PÅ SVENDSRUDMOEN
Postet av Jevnaker IF Fotball den 19. sep 2022








Mange lag fra JIF stilte opp på cup i Hole. Det rapporteres om herlig innsats, mye gøy og premier til alle. Nå er det bare å glede seg til vår egen Mesterhus Julecup som kommer i nov.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Jevnaker IF Fotball
Jenter 13 til Ullevål 9.juni
15.06.2026
PLASTDUGNAD
10.06.2026
MEDLEMSFORDELER HOS SANDBERG SPORT
15.05.2026
Hadelandscup 2026
28.04.2026
Fotballskole 2026
22.04.2026
Treningssamling for J13
13.04.2026