Gutter 2008 med 2 kamper og sosial samling.
Postet av Jevnaker IF Fotball den 29. jan 2023
Gutter 2008 gjennomførte 2 kamper mot Holeværingen og sosial samling på klubbhuset etter dagens A-kamp.
2008 gjengen er et stort og bra kull bestående av 25 spillere så derfor 2 kamplag.
Den treningsvillig gjengen har vært stabilt gode i mange år og i vinter har vi i tillegg fått et bra supplement med 5 spillere fra Lunner!
I dagens første kamp spiller vi en veldig god kamp og er spillemessig gode helt til kreftene tar litt slutt og vi vinner kampen 2-0. Seieren kunne/burde vært større etter spill og sjanser!
Målene ble scoret av Håkon og Maciej.
I kamp 2 var det mye jevnere hvor gjestene fra Hole kanskje hadde det meste av initiativet. Vi kjemper godt, spiller tidvis bra også her og er med i kampen helt til slutt men Hole vinner 3-2.
Våre mål scores av Gaute og Adrian.
Etter kampene var det pizza og sosialt samvær på klubbhuset hvor gutta koste seg noen timer utover kvelden! En veldig vellykket lørdag med 2 bra kamper og litt sosialt hygge!!

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Jevnaker IF Fotball
Jenter 13 til Ullevål 9.juni
15.06.2026
PLASTDUGNAD
10.06.2026
MEDLEMSFORDELER HOS SANDBERG SPORT
15.05.2026
Hadelandscup 2026
28.04.2026
Fotballskole 2026
22.04.2026
Treningssamling for J13
13.04.2026